CÔNG TY DRAEXLMAIER AUTOMOTIVE VIỆT NAM ĐANG TUYỂN CHUYÊN VIÊN IT
Năm 2020, nhà cung cấp cho sản xuất xe hơi của Đức DRÄXLMAIER mở rộng sang Việt Nam. DRÄXLMAIER là chuyên gia về hệ thống điện sáng tạo, hệ thống pin, linh kiện điện và điện tử hiện đại và nội thất độc quyền, DRÄXLMAIER hỗ trợ các nhà sản xuất ô tô cao cấp như Audi, BMW, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mercedes-Benz, MINI, Porsche, Rolls- Royce và Volkswagen thông suốt toàn bộ quy trình sản xuất - từ ý tưởng đầu tiên cho đến giao hàng theo trình tự.
Chuyên viên IT (Employee IT Operation On-site).
YC: Đại học chuyên ngành CNTT hoặc khoa học máy tính; Tiếng Anh giao tiếp tốt, đam mê mảng IT sản xuất, ưu tiên có kinh nghiệm tương đương.
Vị trí này cần tiếng Anh và đam mê về IT network, không quan trọng kinh nghiệm.
Làm theo ca.
Địa chỉ: Lô D1, Khu công nghiệp Tam Thăng, Xã Tam Thăng, Thành phố Tam Kỳ, Tỉnh Quảng Nam, Việt Nam
JD và ứng tuyển:
https://d-career.org/job-invite/117196/
Thông tin chi tiết
Employee IT Operations On-Site
Số yêu cầu tuyển: 117196
Địa điểm:
Quang Nam, VN, 560000
Loại công việc: Toàn thời gian
IT Service Desk:
- Analyze and clarify problems/ system errors with internal partners (e.g. clarify technical issues with the software and infrastructure experts, etc.)
- Create solutions for simple problems for the solutions database, according to predetermined guidelines
- Record and classify simple service requests and IT incidents globally (e.g. requests for advise on standard IT products, processing standard changes, etc.)
- Process IT service requests and IT incidents in first level support as well as potentially second level support (e.g. act as first contact person for complex and time-consuming requests for support in the office area, capture all the necessary data and supplementary information, etc.) or forward to second level support, if required
- Recognize complex incidents; provide solutions / workarounds using information on documented solutions in the solutions database if necessary
- Inform the internal customer and initiate the acceptance of services rendered
- Document actions according to predetermined guidelines
- Service office systems by using remote access (e.g. solve incidents; install standard software on office PCs, laptops, etc.)
Alternative Operations On-Site:
- Process IT service requests and IT incidents in first level support (e.g. act as first contact person for IT incidents for the shop floor systems, etc.) as well as potentially second level support at the respective site or forward to second level support according to applicable ITSM processes and guidelines.
- Document actions and solutions, if applicable, according to predetermined guidelines
- Service office or shop floor systems by using remote access or by providing on-site support (e.g. solve incidents on laptops, office and production machines, maintain and exchange infrastructure components, etc.)
- Conduct tests on systems or system components
- Conduct work packages in IT jobs and IT service requests on-site
- Maintain hardware and software asset management for assets on-site
- Create solutions for simple problems in the knowledge management database, according to predetermined guidelines
WHAT WE CAN OFFER:
- Shuttle buses provided from Danang City, Quang Ngai and Hoi An
- Health insurance and social insurance are fully paid according to the Labor Law
- Competitive salary and career path developing opportunities
- Premium healthcare package, Team building, Health check are provided yearly
- Attractive Training Programs & Exciting team activities